Wednesday, April 20, 2011

Loving summer




Mmmmmmmmmmm 26 grader ute i hagen, og jeg skal ikke på jobb før kl 3 i dag :o)

Jeg trenger virkelig litt sol nå fordi jeg begynner å se alt for engelsk ut. Jeg har aldri vært så blek i hele mitt liv! Det eneste som er vanskelig når det er så varmt ute er å lukte på all grillmaten. Jeg sluttet å spise kjøtt etter nyttår, og jeg har overhode ikke savnet det før nå! Men jeg kommer nok ikke til å gå tilbake til det. Etter at jeg gikk over til vegetarisk mat har jeg hatt utrolig mye mer overskudd, jeg er er mer opplagt og mindre syk. I mange år har jeg følt at jeg ikke har orket noen ting, uten at jeg har skjønt hva det har vært,men tydeligvis reagerer jeg på kjøtt...who knew!

Anyways nå skal jeg ut i solen en liten stund
xxxxx

1 comment:

Unknown said...

Velkommen etter. Jeg spiser jo heller ikke noe særlig kjøtt fra pattedyr, men fisk og sjømat elsker jeg. Prøverogså å kutte ned på fugl.