Sunday, April 24, 2011

Påske Søndag

I går var det St. Georges day som er nasjonal dagen til England. Vi hadde et stort arrangement på puben og jeg måtte kle på meg en mini mini kjole laget av det engelske flagget haha litt flaut men Luke elsket antrekket mitt :-) etter at jeg var ferdig med skiftet mitt satte jeg meg ned sammen med vennene mine og ble til etter stenge tid. Det var en kjempe morsom kveld. I dag hadde jeg fri og våknet av at Luke kom å ga meg et stort sjokolade egg på sengen. Verdens søteste kjæreste! Etter frokost gikk vi en lang tur før vi dro hjem pakket lunch og hadde piknick i parken ved siden av huset til Luke. Vi solte oss resten av dagen og er rimelig silbrente begge to nå.. Hehe. Etterpå laget jeg påske middag, men siden jeg ikke spiser kjøtt lengere ble det vegetar meze og kylling til Luke og Harvey. I morgen skal jeg begynne på det siste essayet mitt, men PCen min tok selvfølgelig kvelden i går så jeg har mistet alt arbeidet jeg har gjort så langt og må jobbe fra bibliotek PCen fra nå av.. Det er så typisk, men orker ikke engang gråte over det.

Xxxxxxx

No comments: