Friday, April 15, 2011

New interview





Im so happy today! Da jeg kom hjem etter jobb i går, ventet en fantastisk e-mail på meg :o)

Jeg har lenge prøvd å få en praksisplass hos en organisasjon som heter Mind. Det er en organisasjon som har kontorer over hele England og som jobber i samarbeid med NHS som er det Engelske helsevesenet. I går fikk jeg endelig svar fra manageren av Mind i Fulham som sa at hun hadde leste CV en min og praksis erfaringen min opp til nå og at hun var veldig interessert i å tilby meg en praksisplass, og har invitert meg til et intervju neste uke ! :o) Det som er bra med Mind og det som gjorde at jeg ville praktisere for dem, er at man kan se klienter over en lang periode. På praksisplassen jeg har nå ser vi bare klienter over 12 uker, og jeg føler at jeg ikke får utviklet meg nok på en så kort periode. Mind jobber også med alle slags klienter fra depresjon, avhengighet, spiseforstyrrelser, sorg terapi, personlighets forstyrrelser så jeg får et vidt spekter dersom jeg får praksisplassen.
Her er websiden for de som er interessert :o) http://www.hfmind.org.uk

Dersom jeg får plassen så kommer jeg til å tre praksisplasser, noe som er veldig mye. De fleste har bare en. Men jeg ønsker å få så mye erfaring som overhode mulig slik at jeg kan bygge opp en god CV. Jeg ønsker også å høste erfaringer fra forskjellige felt, slik at det blir enklere å få en jobb senere. Jeg elsker det jeg driver med, jeg føler at det gir meg så utrolig mye, og jeg vil bli den beste psychoterapeuten som jeg kan klare å bli :-p
 Jeg har ikke begynt å praktisere for Kids Company ennå, men skolene er stengt så de regner med at jeg kan begynne etter påske.

/

Jeg har fri fra puben i dag, så nå skal jeg straks dra til primarks for å kjøpe billige arbeidsklær, jeg tror nesten alle klærne mine lukter av øl og alkohol nå og jeg har ikke lyst til å ødelegge de fine klærne mine på jobb. Så derfor er primarks perfekt, man får kjøpe bukser for 40 kr haha.

 Etter det skal jeg på supervision på Seventy4. Håper de kan tilby meg noen flere klienter nå..jeg har ikke praktisert på 3 uker..

XXXXXXXXXXXXX

No comments: