Wednesday, April 13, 2011

Wonderful Tuesday

I går tilbragte Luke og jeg hele dagen sammen. Det er veldig sjeldent at vi har en hel dag for oss selv så vi bestemte oss for å dra til en del av London ingen av oss hadde vært i før. Så turen gikk til Greenwich i Øst London. Jeg er nesten litt sint på meg selv for at jeg ikke har vært der før. Det var super koselig der. Greenwich var tideligere en selvstendig town, men ble en tilslutt en del av London. Det som var så koselig der var at man følte virkelig at man var i en liten små by, og at man så over på store London.
Canary wharf ligger rett på andre siden av Themsen fra Greenwich og utsikten var fantastisk. Etterpå dro vi en tur til Soho og tittet litt på alle de rare menneskene der før vi dro hjem. I dag har jeg vært på supervision og nå skal jeg gjøre meg klar til å dra på jobb, drister lite i dag, jeg er sinnsykt trøtt! Men men det blir gøy så fort jeg kommer meg dit :o)


Greenwich





Glemte å poste bilder fra Lukes bursdag forrige uke, men her er ett fra TIDLIG på kvelden :o)


No comments: