Tuesday, July 26, 2011

Holiday

Endelig har Luke og jeg funnet ut hvor vi skal feriere. Lenge provde vi aa finne en billig hoppe paa tur til Syden. Jeg ville virkelig kun ligge paa en strand i en uke aa ikke gjore noe annet. Etterhvert innsaa vi at dersom vi skulle gjorde dette ville det bli en utrolig budget tur, saa vi har bestemt oss for aa feriere i England i stedet.

Vi har funnet en utrolig koselig cottage i South Devon naerme kysten og landsbygden. Jeg gleder meg utrolig mye. Vi skal ta dagsturer til Cornwall, gaa paa farmers marked i lokale landsbygdene, gaa lange turer paa den mile lange strand kysten, ha kvelder meg vin og grilling i vaar egne private hage.

Dette er stedet vi har leid : http://www.holidaycottages.co.uk/devon/south-devon/little-thatch

Og dette er stedene vi skal utforske :)

Sidmouth er 10 min unna

Torquay er 30 min unna

The Jurassic coast strekker seg rundt hele kysten av Devon

Vi drar 13 August etter jobb :o)


No comments: